Thursday, August 5, 2010



Bagaimana Menurunkan 1 - 5 kg Sebulan Sambil Menikmati Makanan Kegemaran Anda?

Gantikan 2 makanan rutin anda dengan Shake lazat Herbalife dan makan sekali seperti biasa.
Minum Tea Mix 3-4 cawan sehari dan anda akan hilangkan ke semua lemak-lemak yang merungsingkan, kekalkan berat badan ideal dengan mudah, dan pasti akan merasakan apa sebenarnya SIHAT.



Formula 1 - Nutritious Mixed Soy Powder Mengandungi vitamin dan nutrien penting. Shake pengganti sajian lanjutan ini padat dengan protein dan nutrien penting. Mengandungi 19 vitamin dan mineral. 9 gram protein soya dan 18 gram bila dicampurkan dengan susu atau susu soya setiap hidangan campur serat untuk menolong anda berasa kenyang dan puas. Boleh membantu anda menghilangkan, menambahkan atau mengekalkan berat badan.* Mempunyai lima perisa iaitu DUTCH CHOCLATE, STRAWBERRY, TROPICAL FRUIT, FRENCH VANILLA DAN CAPPUCINO


Formula 3 - Blended Soy & Whey Protein Powder Suplemen Protein tanpa lemak menolong menghalang rasa lapar dan mudah ke mana-mana untuk mengawal rasa lapar dan pengurusan berat badan yang menyihatkan. Campuran soya dan protein proprietari. Mudah dibancuhkan dalam shakes, sup dan sos. Menolong membina dan mengekalkan jisim tubuh tanpa lemak.





Tea Mix - Ekstrak teh lemon dan bunga raya membantu pembakaran kalori dengan cepat di samping dapat memberikan sumber tenaga, sangat mengenyangkan disamping membantu mengawal selera terhadap makanan ringan. Mengandungi antioksidan yang mana dapat mengeluarkan toksin di dalam badan dengan berkesan.




No comments:

Post a Comment